SIGNOS DE ENAMORACIÓN (Ramona Fernández Figueira)

Non quero atarme a GUION previo nin posterior
E decido decircho sen APOSTROFOS
Pero…, ai!, os PUNTOS sobre as ÍES
Caen en trayectoria de INTERROGACION
E alinéanse á modo de PUNTOS SUSPENSIVOS
Colgándose no PARÉNTESIS do teu sorriso
Busco a CHAVE que me abra a inspiración
E desabroche o CORCHETE do valor
Mírote, e por fín a atopo nos ASTERISCOS de mel
Das meniñas dos teus ollos.
Dígocho COMA se fose urxente. DOUS PUNTOS:
ÁMOTE!!. Destílome en EXCLAMACIÓN
Oxalá non te rías de min, meu ben!
E me digas eu TAMÉN, sin COMILLAS
Mais se non é así, Amor
Non queiras porlle ti o PUNTO FINAL
Se ti non me amas, permite que sexa eu

Quen lle poña o PUNTO E…APARTO.



RAMONA FERNÁNDEZ FIGUEIRA
Actriz no Cadro Artístico Airiños

Sem comentários:

Enviar um comentário